Böcker och prinsessor

Bokrean har kommit igång och igår var shoppade vi loss. Det blev fyra böcker, ingen stor summa, men det kanske hinner bli fler innan rean är över!

Läser just nu Ann Rsmans tredje bok, Porto Francos väktare. Visst verkar den vara lika bra som de två föregående, nackdelen med hennes böcker är bara att man läser ut dem så otroligt fort. Började på min igår eftermiddag och nu har jag lite mer än en tredjedel kvar bara, och nej, jag har inte suttit och streckläst sedan igår.

En prinsessa är född, och i morgon ska namnet bli officiellt. För eller emot monarkin? Jag vet inte riktigt, är inte tillräckligt insatt för att ha en åsikt tycker jag. Dock tycker jag att Vickan verkar vara värdig att representera vårat avlånga land i alla fall, hon är ju till coh med mänsklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0