Sverige - Landet där alla är lika värda?

En kompis hade lagt upp en artikel på facebookloggen. Jag blev helt matt när jag läste. Nu är det ju så att man redan vet att detta som står i artikeln förekommer, på många platser runt om i Sverige, men, varje gång man ser det svart på vitt blir man så jäkla förbannad. Jag är absolut inte Sverigedemokrat, lutar mer mot rött, men när man hör om sådant som detta så är det inte utan att man funderar på om Sverigedemokraterna faktiskt skulle kunna göra lite nytta om de kom upp sig lite procentuellt.

Läs här:

http://politisktinkorrekt.info/2010/09/09/pitea-omdefinierar-allas-lika-varde/

Suck säger jag bara. Blir så jävla förbannad. Visst, visst! Glöm bort de gamla som byggtupp välfärden i Sverige, skit i dem och behandla dem som avverkade. Satsa istället pengar på nykomlingar som hittills inte gjort ett skit som gynnat Sverige, bara kommit hit och kostat pengar. Visst, de kanske gynnar Sverige i framtiden, men jag lever i nuet. Det gör troligen åldringarna som inte har långt kvar att leva också. Jag blir så jävla förbannad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0