Nolifers kollar på Idol

Jag är ingen såndär som brukar kolla på program som typ Idol och Lets Dance och annan sådan skit. Men ikväll hade jag tråkigt och min msn vägrade låta mig prata med de som var online (varför???) så roade jag mig istället lite med youtubande. Där trillade jag över lite Idol klipp, och när jag såg på detta rös jag nästan, så sjukt grym var grabben:




Om Sverige tillåter kan han gå långt. Riktigt långt. Men Idol är ju ett program som styrs mycket av tittarna, tyvärr. Det är ju inte alltid de som sjunger och uppträder bäst, som vinner, nej, det är de som vinner alla fjortisars hjärtan. Nej, alla som ser på Idol är inte fjortisar, men många. Väldigt många. En annan vanligt förekommande grupp Idol tittare är nolifers. Folk som inte har mycket till "irl" (in real life) liv, utan följer all skit som går. Oftast är detta tjejer, skulle jag gissa mig på en ålder skulle det väl hamna mellan 18-30 eller så.

Sedan finns det givetvis andra slags Idol-tittare också. Antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0