Gabriel!!!

Tänkte bara uppdatera lite snabbt här! ska ju strax ut på terassen och sola, sedan ner till Riquier för att möta Gabbe, för att sist men inte minst gå ner till havet och ta ett dopp!

Igår var första gången på över 3 månader som jag och Gabbe sågs, ja, närmare 3,5 skulle jag tippa på. Det kändes så obeskrivlgt jävla skönt att få se honom live igen, att få kraaaaaama honom! Ord är överflödiga, det förstår nog även ni. Tänk er själva att vara utan den som står er närmast, i 3,5 månader!

Jag åkte till Monaco för att möta honom, stod vid hamnen och väntade så plötsligt såg jag Philipus komma gående med någon liten kille bredvid sig. Det var naturligtvis Gabriel. De två ihop ser ut ungefär som Baloo och Mowgli.

på kvällen gick jag och Gabriel till Kokkaburra, en australiensk pub i hamnen i Nice, och åt lite mat. Det är ett väldigt avslappnat ställe, och billig, bra mat. I kväll blir det nog något lätt hemlagat och mys på soffan!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0