Naken älskare flyr äkta make


Foto: CEN/ Europics

"Jag var rädd att han skulle döda mig"

När den äkta mannen kom hem hittade han frun i säng med en älskare. Älskaren tog sig ut genom fönstret och ut på ett luftkonditioneringsaggregat för att undkomma den rasande äkta mannen. Men naken och rädd och hamnade han i stället på en bild som sprider sig över världen i rasande takt.


Så är inledningen på artikeln som jag precis hittade på aftonbladet.se. Uppenbarligen hade den flyende älskaren liten snopp, för så här står det i artikeln:

"– Människor skrattar åt hur jag såg ut naken – men jag vill poängtera att det var en väldigt kall dag, tilllägger Sung Meng."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0