Människor av stor betydelse?

Det vimmlar av kändisar här nere, speciellt nu när Filmfestivalen i Cannes går av stapeln. Jag har tillexempel hört en massa skvaller om Hayden Panettiere. Som tillexempel vart hon sov natten till idag (natten mellan onsdag och torsdag blir det i min värld). Hon ser tydligen väldigt, väldigt vanlig ut osminkad, en sådan tjej man inte skulle lägga märke till fick jag höra. En papparazzi berättade dessutom att det finns fler ställen än det jag vet, som hon tillbringat mycket tid på. Sådant blir vardagsmat här nere, och om du är i yachting-världen blir det vardagsmat väldigt fort. Själv har jag aldrig varit så super impad av kändiasr i stil med henne.  Kändisar som inte åstadkommit något särskilt egentligen.

Nej, jag diggar folk som faktiskt gjort något stort, som förändringar eller så. Eller folk med lite mer inflytande. Som Gabriels boss, han lär ju ha ett ganska fett finger med i många spel. Efter att han blev avlämnad vid en av de mest kända yatcherna nu i kväll stod jag och Gabbe där på kajen och pratade i godan ro, när det blev en himmla massa uppståndelse. Det kom en kortege av bilar och mc's. Polis-mc's och svarta diskreta lyxiga bilar. Och en grå folkabuss. Den skar sig ganska mycket till det andra. Vi trodde först det var prinsen av Monaco som kom, eftersom det var ett sådant stort säkerhetspådrag. Och längs landgången till Yachten stod alla officerare uppradade för att hälsa sin gäst välkommen. Det var inte prinsen. Det var herr och fru Clinton. Först hoppade Bill ut, sedan kom Hillary. Jag blev ganska förvånad, där stod jag bara tretti meter från Bill och Hillary Clinton.

Men så är livet här på rivieran.


Kommentarer
Postat av: Maddie

Du har det bra du där borta =D

2009-05-22 @ 12:34:44
URL: http://madde123.blogg.se/
Postat av: Maddie

Joo men det kan jag faktiskt förstå! Du får ta dig en lite semester till Sverige då! :)

2009-05-22 @ 15:13:03
URL: http://madde123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0