Ted, Marshall, Barney, Lily och Robin är bäst!

Jag är ingen tv-freak, och absolut ingen följa-en-serie-freak. Jag tycker nästan det är sorgligt när folk blir så där besatta av serier att de planerar sina dagar (oftast kvällar dock) efter dem. Nåväl, om man följer en serie, eller max två, slaviskt tycker jag det är normalt. Om den går en gång i veckan, max två. Går den oftare har man inget liv om man slaviskt följer serien/serierna. Enligt mig. Summan av kardemumman blir nog att jag tycker att om man mer än två gånger i veckan slaviskt sitter framför tvn för att kolla på en viss serie, är man sorglig. Det finns en grej jag följer just nu, Arga snickaren. Men jag skulle aldrig blir ledsen om jag missade ett avsnitt. Dessutom går det mesta att ladda ner eller ses via webb tv nuförtiden.

Men. Det finns en serie jag faktiskt vill se varje jäkla avsnitt av. En serie som är något utöver allt annat. How I met your mother. Seriernas serie. Komediernas komedi. Jag och Gabriel har köpt de tre första säsongerna på DVD. Men jag kan lova er att om vi hade haft internet i lägenheten hade vi inte köpt dem, då hade vi nöjt oss med att kolla på det som finns på webb tv.


Kommentarer
Postat av: J

ja how i met your mother är verkligen jätte bra! visste du förresten att neil patrick harries som spelar barney är homosexuell på riktigt. jag visste inte detta efter att jag redan sett alla avsnitt, haha

2009-12-07 @ 19:53:17
URL: http://jencie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yes, de stämmer att det är lilla edet's peddo. Lille leif kallades han, jobbade på bruket.. han fick 3 år å 2 månader...

2009-12-07 @ 20:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0