Borta bra men hemma regnigast?

Inte undra på att självmord är så vanligt i norden. Det regnar ju mer eller mindre konstant! Blir så trött på detta urusla väder, får mig verkligen att längta ut i världen igen, och då har vi varit hemma i bara dryga månaden! Jag kan inte ens sätta mig in i hur jobbigt det måste vara för alla er som levt i detta hela året... Nej usch och fy, det är så mörkt och grått just nu! 
 
Nästa helg står huset tomt, men då är Gabriel bortrest. tror att jag får ta mig en titt där nere i alla fall. Om det är uppehåll i någon dag (knappast troligt) gissar jga på att gräset behöver klippas!
 
 
Tjipp och hej nu ska vi ner till tyskarna och äta något... Sist var det zwibelspätzli, får se vad det blir idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0