Massa nattligt babbel

Nu sitter man här vaken, verkar ha lagt om till arbetsrytm redan. Dock är det inte arebete förens nästa vecka för min del, lite trist, hade absolut inte haft något emot att jobba en helg osm denna då verkligen ingenting händer! I kväll efter att jag och Tompa tog oss en shoppingtur till Överby var jag lite rastlös. Klockan var strax efter åtta och jag bestämde mig för att packa väskan och dra till gymmet. Det var ganska skönt, inte mycket folk, två till, varav den ena dessutom gav mig lite tips om en av maskinerna jag använde, toppen!
 
Jag ahr inte tänkt bli någon hälsofreak nu, bara så ni vet. Nej, jag tänker gymma när jag känner för det, inget slaviskt schema, bara när det passar och jag verkligen vill. Det är ju verkligen kul att gymma, under min tid i Schweiz fick jag in bra rutin på det hela och gick till gymmet oftast tre dagar i veckan. Det gymmet var dock sjukt mkt fräschare än detta i Edet. Det var troligtvis fräschare än de flesta andra gym, och det kostade där efter. Jag var en av väldigt få i kvinnornas omklädningsrum som inte gjort några kirurgiska ingrepp, tror nog de flesta andra var rikemans-hemmafruar.
 
Bror min köpte t-shirts och jag köpte inte mycket, lite hundgodis och strumpor. Får ta mig en titt i mer affärer i morgon när jag åker ner till stan. Ska träffa Christian från Schweiz, tur man har när en av de vänner från Zurich-tiden faktiskt är hemmahörande inte alls långt från där man själv bor! Han är bara här över helgen, vilket inte sker ofta, när han är ledig brukar han mest åke till sin tjej i Wien.
 
Nej, kanske, kanske kan man somna nu? Nja, tror inte det egentligen, emn värt ett försök. Måste ju upp i tid i morgon, tar bilen ner och parkerar hemma hos lillsyrrans loverboy, hoppas de bjuder på en kopp kaffe för jag lär vara trött som få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0