Helgen som gått

Hade jag suttit vid min dator hade jag nog lagt in någon bild då och då, men på denna datorn har jag inga bilder att ladda upp. Hur som, nu är man sjuk. Typiskt att man ska bli sjuk när man tänkt komma igång med gymmet, och dessutom har ganska fullt upp på jobbfronten. Meningen var 5 eller 6 dagars jobb denna veckan, men det får vänta.
 
Helgen var toppen, i fredags tog jag det lugnt framför tv:n, efter en jobbvecka är det ganska skönt att inte göra så mycket mer. Lördagen var det Göteborg för hela slanten. Jag åkte in för att möta en kompis från Zurich på en fika i Haga. det slutade med att jag hängde med honom och två till Zurich-tjejer på en halloweenfest i Mölndal. En av tjejerna har ajg träffat förut i Zurich, den andra var en ny tjej som flyttade dit efter att jag flyttat därifrån. på festen var även en kille jag träffat hemma hos min kompis från Zurich, så man var inte helt lost på festen!
 
I går var det en sväng hem till Linda som gällde, en promenad i skogen med henne och hästen, sedan en promenad med henne, ena tösen och lillhästen. Efter detta blev det hemfärd och jag började få frossa, höjde alla element här. Gick ner till Ica en sväng, där mötte jag mammsen. När jag stod i kassan ringde Pam och frågade om jag ville äta hos dem, givetvis tackar man inte nej till det. En sväng dit och jag blir bättre och bättre på att äta ris (stor seger) och sedan blev det Solsidan för oss tre och lillegubben (som låg och fes, som vanligt). under kvällen tilltog hostandet...
 
Väl på jobbet sedan insåg jag att nehej, nu har man faktiskt blivit sjuk. Det blev en seg runda men jag behövde ju inte göra något alls, eftersom jag var under upplärning bara. Har dock skjutit upp nästa jobbtillfälle tills tidigast torsdag, så man hinner friskan till ordentligt! immarna får jag ju ändå, fast mer av dme blir nästa vecka istället.
 
 
Ganska tråkigt att läsa sånna här inlägg, hej så här var min helg. Men det finns ju de som faktsikt undrar vad man har för sig, och jag är rastlös men vet att jag borde sitta still, så nu blev det så här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0