Babbel

Härligt när solen vågar visa sig så här på höstkanten! helt underbar dag här i Edet, och jag har roat mig med nästan 2 timmar och 30 minuters hundpromenad. När det är så härligt väder och det har vart kasst länge så kna amn gå i en evighet utan att knappt märka att man går! Dessutom, säga vad man säga vill om Lilla Edet, men det är en otroligt naturskön kommun!
 
Jobbar inte mycket denna veckan, känns bra, eftersom jag vet att på måndag börjar allvaret, med först 12 dagar-i-rad-jobb, för att sedan övergå till schema på 6 dagar i veckan. Det är egentligen inte så jobbigt som det kandske låter för endel, sliter inte precis ihjäl mig på jobbet, är mest gött att ha något att göra!
 
I morgon blir det oväntat nog Sabaton-spelning i Göteborg för min del, ska bli roligt! Inget band jag lyssnat mycket på, visst gillar jag rock i olika genres, men sabaton är kanske lite väl tungt för min del, några av deras låtar tycker jag är rakt igenom bra, men absolut inte alla. Upplevelsen är kul nog för mig.
 
Hoppas min förkylning ger sig snart, men tror dock den finns kvar i kroppen eftersom jag fått massa småsår i halva munnen typ, tror det är någon föld av förkylningsviruset, inte första gången detta händer mig i samband med en förkylning nämligen. Otroligt jobbigt bara, gör ont att äta viss mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0