Det nalkas finbesök på rivieran.

I morgon kommer syster med sin andra hälft hit, ska bli kul! Synd bara att vi är i Italien, och stannar där tills söndag eftermiddag/kväll. Men så är det, inte mycket vi kan göra åt saken. Blir bättre i september då man är lite "friare". De kommer nog kunna hitta hem till oss i alla fall, ska lämna nyckeln på en pub här, har gett dem en liten vägbeskrivning, så det blir skattjakt för dem!
Hoppas verkligen detta vädret håller i sig, har varit lite mildare värme senaste veckan, vilket är skönt. Vi hade en vecka med sådan otrolig värme att jag trodde jag skulle avlida bara jag gick utomhus typ. Jag råkar ju vara väldigt känslig för värme, men jag var intre ensam om att klaga! Ska bli sååå skönt till hlsten när man kan använda långbyxor och alla andra mysiga fina varma kläder man har! Nu lever jag i det tunnaste jag kan hitta, och har fliflop på fötterna varje dag, annat vore otänkbart!

Vi vet ju inte vad vi ska göra i höst/vinter, har faktiskt ingen aning. Behöver ju ha ett jobb, eller i alla fall hitta ett billigt sätt att leva och bo på så man kan leva på besparingar, igen. Tur att jag är grymt ekonomisk av mig, för det är inte Gabriel! Men jag styr honom med järnhand på den biten! Annars hade vi aldrig klarat oss så här länge utan jobb.
Det ska i alla fall bli otroligt kul att komma hem i slutet på september och träffa alla, det är ju så myclket som händer i år!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0