Kameradrömmar

Jag vill ha en ny kamera. Nu. Hellst igår. Jag ska köpa en ny, så fort jag har "tid". Vill köpa den i Sverige så jag får instruktionsbok på svenska. Kanke låter läjligt, men det är behändigt. Kamreaspråk kan vara invecklat som det är, så på engelska orkar jag inte. Är för bekväm. I och försig komme rjag på mig själv allt som oftast med att inte komma ihåg nissa uttryck på svenska, men däremot på engelska. Enkla små ord eller fraser som jag bara inte får fram. Min tyska förbättras ständigt dessutom. Vem vet, den dagen man kommer hem till Sverige för gott kanske man är mer än bilingual. Kanske snackar tre språk!
Kameran jag suktar efter är Nikon D7000. Har funderat lite liiiite på D300 med men... Ja.. Nja... D7000 med något schysst objektiv, som tex Nikons egen 70-200mm.... Låter bra!

Kommentarer
Postat av: mrs Reinhold - blivande mamma

Vart e hemligt ;) men det är närmare havet, varför är för att vi vill, när är som det ser ut nu inom ett år :)

2011-09-06 @ 10:05:19
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0