Hål i fickorna

Börjarblifattig.nu
Har precis spelat bort 5€ på poker (har inte vunnit en omgång än på hela sommaren) och igår köpte jag ett par jeans, en t-shirt och ett par skor. Idag kännde jag att ajg gillade t-shirten så mycket att jag gick tillbaka till samma affär (Bershka) för att köpa en till fast i en anna färg. Jag köpte två till. Och en till väldigt lik, men långärmad. Smet dessutom in på the Body Shop och köpte en body lotion (mango) och två body butter. Jag är en riktig torrboll, men Body Shops produkter brukar göra susen, dessutom luktar det för jäkla gött. Och r inte testade på djur heller.
I morgon ska jag och Gabriel ta oss till den gamla delen av Palma, har inte hunnit dit än, shame on us!

Kommentarer
Postat av: mrs Reinhold - Mamma till Hailey !

visst är det viktigt att röra på sig efter grav. man blir lätt försutten och man känner sig mkt sundare efter en 30 minuters promenad. Nu är ändå vintern snaty här så då blir det mer innetid.



Mexico är verkligen att rekomendera. Vi var i playa del carmen, ganska liten stad, men med mycket charm. Blir tyvär mer och mer turism dit, men man kan allt hitta guldkornen. Vi bodde på ett hotell som låg mitt på stranden, ingen restaurang, men super fina lägenheter och super bra service. Vi var ute och snorkla, dök och kollade maya tempel. Vi besökte dock bara tulum, vilket har en av världens 5 finaste stränder, men om man vill se maya skall man åka till chizteniza (stavning). De är en av världens underverk, det skall vi se nästa gång. Maten är både bra och dålig, beror helt på restaurang. De finaste är inte alltid den bästa. Människorna är super, dock mkt knarkförsäljning, men det är bara att inte svara eller säga nej tack. Mkt poliser och militärer på gatorna, men dom gör turisterna ingen skada. Vi kände oss aldrig oroliga. vi bokade flyg och hotell för sig, så det är bara att gå in på booking.com och flygresor/flygstolen etc. bästa pris då, dock blir det lite mellanlandningar.

2011-09-22 @ 18:31:58
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0