Lägga ner bloggen?

Herrejävlar (klarspråk!) vad min blogg har gått ner sig! Kanske är lika bra att stänga den? Men nej, riktigt så långt vill jag nog inte gå! Saken är den att dagar och timmar räcker inte alltid till, jag vill inte blogga utan bilder men att hålla på med bilderna tar tid. Jag gillar ju att blogga, men det senaste året har varit ett uruselt blogg-år för min del.
Nej, jag ska allt försöka göra ett litet lyft här! kanske ska börja med att skaffa en ny header? Den jag har är ju ganska gammal, bilden är tagen strax utanför Vieille Ville i Nice, troligen 2008, eller kanske tidigt 2009...? Tror det är innan vi flyttade dit i alla fall!
Nej nu ska jag äta lunch, luktar smasken, får se vad kocken har på bordet idag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nej!! Lägg inte ner bloggen!! Jag ska läsa, känns skönt att veta någon annan som är i samma situation! Plus som du skriver, bra tidsfördriv och det är skönt att skriva om känslor då och då som vi inte kan ta med familjen (bloggen är nästan ett måste i de situationer)



Tack för den fina kommentaren på min blogg, och självklart minns jag dig. Har läst din blogg on and off (off när jag själv sluta blogga) men nu ska jag börja kika in igen!



Ha en fantastisk dag, vi som tagit steget att flytta långt hemmifrån kan behöva varandra då och då! Så sluta inte blogga!! :)



Kram

Alexandra

2011-11-05 @ 16:33:25
URL: http://miamiwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0