Homeward bound!?

Nu sitter vi här och planerar inför nästa resa mot Sverige. Det blir nog till helgen. Fick veta idag att vi kan åka på lärdag om vi vill, så i morgon ska Gabriel kolla på biljetter medans jag ska ut på stan och köpa resväska, för oj vad grejer vi samlat på oss!!
I helgen var vi ute dagarna två, eller ja, nätterna två. Kom hem runt 06 snåret både lördag och söndag. Det var riktigt trevligt med en sådan helg, händer ju inte allt för ofta för oss! Vi var med Kocken båda kvällarna, en kvällen stod biljard på schemat, andra kvällen stod att hänga i baren högre i kurs.

Kommentarer
Postat av: Karin

Okej, jag vet hur det är! Jobbar bara 20 timmar i veckan på subway så har rätt mycket fritid. Kan kännas lite ensamt ibland särskilt när man inte känner så många här!



Nja, jag kom hit för att plugga franska först, en tremånaderskurs. Sen jobbade jag som au pair under sommaren, var hemma ett par månader och åkte tillbaka i september sen (förra året)! Nu jobbar jag på subway sedan 8 månader tillbaka.



Vad gör din pojkvän då? för han jobbar nu eller?

2011-11-22 @ 21:39:38
URL: http://softcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0