Är med Grek i Grekland

Igår åkte vi från Kreta till Santorini och oj vad det gungade! Vi fick gå rundor med jämna mellanrum för att kolla så allt satt kvar på sin plats. Det mesta hade vi redan stuvat undan, men man akn aldrig vara riktigt säker! Hälften av alla om bord var mer eller mindre sjösjuka, så även jag. Men det var precis som sist. Jag kände mig bra till strax innan lunch, plötsligt kände jag att det inte höll längre, tog en liten runda till dasset, och sen var det över!
Idag ligger vi ankrade precis utanför Santorini och vem vet vart vi är i morgon? Nu planeras det i alla fall en resa till Istanbull, som kommer genomföras nu i maj. På vägen ska vi antagligen stanna till i Kroatien.
Nu ska jag lägga mig och vila, för den varan är det ganska ont om här. dagarna börjar runt 7-8 och slutar runt 12-01, och under dessa timmar är det ett ständigt rännande, pillande, plockande, städande osv, osv.
Hoppas ni njuter av snön i Sverige!
Juste det, hörde jag att Bin Laden var död?
...De har börjat kalla Gabriel el Greko här. Eller Daniel. Kaptenen och ChiefStew sa fel så mycket i början så det har nästan blivit hans nya namn. Daniel? Usch neh!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-19 @ 05:26:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0