Ticktack tick tack...

Uschamig vad jag har blivit en slöser! Köpte en ny klocka idag. Och nya solbrillor i fredags. Nya skor förrförra veckan. Och lite annat smått och gott. Men vad ska amn annars ha pengarna till?
I morgon åker vi mot Neaples för nu e båten fixad! Har haft två engineers här som skruvat ihop det som Mick hade skruvat isär. Massa motorgrejer, sådan jag inte har koll på. Eller ja, egentligen fattar jag faktiskt vad det var, men det är nog ingen idé att förklara här, eftersom allt hät händer på engelska blir det lite färvirrande när mans ka återberätta på svenska.
Gabriel har också köpt en ny klocka (och nya skor, men inga solbrillor, han får nöja sig med sina RayBan a la 2010), just nu sitter han och beskådar våra! Min var av märket Nautica, som jag tror är ganska okänt i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0