Blogga igen?

Kanske är det dags att blåsa lite liv i bloggen nu igen? Nu när man har lite tid över... Inte för att det kommer vara så länge till men lite bloggande kan man nog klämma in!
Malta är en vacker liten ö med mycket historia och billig öl. Få stränder dock, men ett uteliv som heter duga i St Juliens. Påsken är något de verkligen går in för, och idag gick jag, Gabriel och Monica och kollade på deras inledning av påskfirandet.
Gabriel i en rondell, Valetta. April 2011
Folket här ombord verkar bra, vi är fyra svenskar, en tysk och en aussie. Kocken är en av de svenska, alltså får vi god och ordentlig mat.
Utanför Valettas stadsportar
Nu ska jag leta fram någon bok jag kan gömma mig bakom medans pojkarna kollar på film! Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0