Ny resa på G!

Im going to London! Yes!

I thought I have to practise som English now, since I'm going to London for a few days in October! Jenni skulle dit med några kompisar från Stockholm och fårgade om jag ville hänga på. Givetvis vill jag det! Så nu är det bokat och klart, jag drar till london i mitten av oktober med fyra Stockholmare! Ska bli spännande att besöka ännu ett nytt land.

Hittills besökta länder:

Sverige (givetvis!)
Norge
Danmark
Tyskland
Schweiz
Frankrike
Monaco (ja, det är ju faktiskt inte Frankrike)
Italien
Turkiet
Bulgarien
Tunisien
Usa
Hong Kong
Malaysia

Jag har även bilat genom Belgien, Luxemburg och Nederländerna, men det räknas inte på samma sätt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

true, so true!

2010-09-24 @ 16:25:37
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Jennifer Täng - miss dee

precis, kul att det är bättre nu då :) offerrollen har aldrig fastnat på mig så vi får väl se när min downperiod kommer :) (om den kommer) hope not !

2010-09-25 @ 14:18:57
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0