Give me some pills!

Så jäkla typiskt att man skulle åka på halsont denna veckan, jag som hade tänkt börja träna nu! Har ju inte vågat göra det än sedan jag kom tillbaka till Schweiz, eftersom jag haft en riktigt enveten förkylning som inte ger med sig. Nu när den äntligen började släppa tillbringade jag en hel helg med Jenni, som mot vårat vetande var sjuk. I Söndags eftermiddag blev det mer och mer klart för oss att hon var sjuk, och mot slutet av dagen mådde hon inte alls bra. Jag smittades naturligtvis. Jag tror mitt emunförsvar delvis är försvagat av all stress och psykiskpåverkan som mitt jobb har. Jag får ju inte bli sjuk. Det är lika med döden här. Blir jag sjuk igen (eftersom jag varit förkyld 2 ggr redan i år, fyyy på mig!) skulle min chef gå upp i taket! Jag tror att vetskapen av detta har gett någon slags placeboeffekt, och jag känner mig småsjuk hela tiden och är über nojjig.


Ni kan härmed kalla mig Piller-Pernilla! (Inte för att jag käkar allt det där men...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0