A new life has begun

Ja gott folk, frånvaron har varat ganska länge. Men så har jag ju haft fullt upp också. Jag har varit i London, packat ihop mitt hem i Zürich, flyttat till monaco, börjat mitt nya jobb... Någon dag kanske jag skriver lite om allt det där, vem vet. Idag ska jag inte göra det. Jag har fullt upp med att bekanta mig med båten ännu, trots att jag varit här sedan i måndags. Men en yacht på 50 meter lär man sig inte på en dag.

 

Regndroppar i Zollikon - Zürich





Idag regnar det här i Monaco, annars har det varit soligt och varmt resten av veckan. Regn på en söndag. Passande. Då kan man med all rätt lata sig och hänga framför teven hela dagen. Som jag, Gabriel och Dave (australienare) har gjort. Kommer att göra.


Kommentarer
Postat av: Jennie

det var länge sedan man fick se lite bildkonst ifrån din sida nu, men himla bra bild.

2010-11-06 @ 04:16:03
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0