Lite smärta ska inte hindra träningen!!

Har verkligen haft en lugn och skön helg! Idag var jag ledig mellan 12-19, så det blev stan, vädret till trots. jag gav mig först ut i mina puma-tygsneakers, men efter ca 200 meter var de genomblöta av allt regn, så jag vände hem och bytte. När jag kom fram till tågstationen hade regnet avtagit ganska rejält, så mina fötter förblev torra! jag och Sofie tillbringade som oftast på söndagseftermiddagarna en lång stund på Mc Café. Det blev en snabbtitt inne på Hauptbahnhof (HB) i affärerna, och vi lyckades hålla oss från att handla! Sedan blev det en kaffe med Christian. Två kaffe under dagen och jag var helt skakis nu ikväll!



Hong Kong by night, bild tagen från hotellrummet.


Mina benhinnor verkar hata mig ännu mer nu än de gjorde igår, så det får inte bli crosstrainer i morgon. Men så lätt ska jag inte hålla mig borta från gymmet! Har fått veta att cykla kan man göra, så det får bli spinning istället! Efter det ska jag möta Sofie igen, och umgås med henne tills jag börjar jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0