Party på Nordiska Roddföreningen som levde upp till sitt rykte!

Man kanske borde ta och äta lite frukost såhär framåt kvällen? Jag har inte ätit någonting ännu, bara druckit lite cola. Det är inte så att jag är bakis och inte kan äta, jag har bara inte orkat. Det blev en galet sen kväll igår, och ganska galet vild också. Tjejerna var helt underbara och redan på förfesten var det super kul! På roddfesten var det kanske 70%killar, kändes det som i alla fall.

Mr.K här berättade igår att Nordiska Roddföreningen var ökänd redan strax efter Första Världskriget för sina vilda fester, och han sa att jag skulle "akta mig för terrasen". Jag var ute på terrasen dock.

Jag tappade bort tjejerna en stund och gick mot spårvagnen, men då hade tydligen sista vagnen redan gått. Jag kunde lugnt konstatera att det var för mörkt och jag var för full, för att till fots kunna hitta till Stadelhofen, dessutom hade jag inte så lång tid på mig tills sista tåget skulle gå, så det var bara till att gå tillbaka till festen, som var i full rulle. Men hem kommer man alltid, och det gjorde även jag. Vid åtta-halv nio i morse ungefär.

Ska det va så ska det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0