Es ist so ein schöner tag!

Jag måste bara säga att jag verkligen bubblar av energi, lycka och glädje just nu. Jag brukar alltid vara ganska positiv, och försöker alltid se allt från den ljusa sidan, även när det är ganska mörkt och man nästan behöver ficklampa för att inte ta fel steg här i livet. Men nu är jag fanimig ännu positivare, ännu mera nöjd! det känns verkligen som om jag har det oförtjänt bra här i livet! Men, jag uppskattar det verkligen.


Tjejer man har sjukt kul ihop med! Jenni och Maja!

Det har varit lite upp och ner här på jobbet tidigare. Egentligen har jag inte tyckt att det vart så jobbigt, tills jag kom hem till Sverige och "kom bort" från det hela lite. Men nu sedan jag kom tillbaka har det bara blivit bättre och bättre hela tiden! Jag har fått massa cred för "mina insatser" så att säga. Och barnen lyssnar bättre och bättre, och även när de motargumenterar är det lättare nu. Dock har pojken aldrig varit svårt att handskas med, men systern har en vilja av stål. Hon kanske börjar inse att min vilja är snäppet starkare trots allt. Jag hoppas trenden håller i sig, för så som det har varit att jobba nu så är det helt jäkla underbart!


Rita och Jenni igår kväll

Det är sommar, sol och Zürich. Jag känner att detta var verkligen rätt tid i livet att bli singel på, för så jäkla kul som vi tjejer har ihop är oslagbart. Hade man haft pojkvän hade man varit mera bunden, jag hade säkert suttit här de lediga kvällarna och skypat, åkt till honom varje ledig helg. Det är ju absolut inget fel med det, och jag gillade det när det var så. Men. Jag är ung, och denna tiden kommer aldrig igen. Ung är man bara en gång.

Kommentarer
Postat av: jennie

sv. jo jag vet, men om man inte har en så blir det problem. den inbyggda blixten är ju inte mycket att hänga i granen ärligt talat .



hur har du det borta i Schweiz då?

2010-06-29 @ 10:50:20
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0