Piggelin!

I'm on it again!
Inledde dragen med att betala räkningar (usch!) och sedan begav jag mig ner på stan. Rände runt i lite olika affärer på jakt efter ett hårnät till A som hon behöver på sin balett uppvisning. Det var inte det lättaste att hitta ett för blont hår, men efter mycket möda så har jag nu inhandlat två stycken.

Gymmet blev det som planerat, men jag tog det ganska lugnt. Jag är ju fortfarande förkyld, så jag vill inte riskera något. Men jag kan inte hålla mig borta därifrån längre, får ju abstinens! Det var sjukt skönt att få träna igen! Nu när mitt nyttiga liv är återupptaget passade jag på att steka en kycklingfilé till lunch, som jag avnjöt ihop med lite körsbärstomater och en Sprite Zero. Kanske hinner bli fit till Beachen 2010 i alla fall, slutet av den alltså. Nja, så fort går det nog inte, men, jag blir piggare ju mer jag tränar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0