Nordiska roddföreningen gör det igen!

Gårdagen är oförglömlig! Nordiska roddföreningen vet verkligen hur man annordnar fester må jag säga! Det var extra kul att även vara med på själva middagen denna gången. Jag hamnade mellan två svenska killar. den ena var ganska trist, men den andra var schysst. Framåt kvällen satt det dock en kanadensare bredvid mig. Bordsplaceringen gick till så att man fick plocka en halva av ett kort (ni vet, såna där kortleks kort) och sedan leta upp sin halva i glaset på platsen man fått.

Festen var verkligen lyckad, det var otroligt mycket trevligt folk där, och man har lyckats knyta en och annan ny kontakt med bland annat svenskar, kanadensare, belgier, österrikare, portugiser mfl. Jag var även denna gång sista tjejen från "Svenska au pairgurppen" att lämna festen. Jag trillade in här strax efter 6.30 i morse, så det blev inte ens så sent! jag vaknade till vid elvatiden och gick på toa, och jag tror minsann att jag fortfarande var onykter då. Jag gick upp klockan två. Mina fötter är arga på mig idag efter att ha trippat runt i högklackat hela kvällen. Men kul var det, jag blev ju klart längre än medellängden på både killar och tjejer!

Om Nordiska roddföreningen har en till festa ska jag givetvis se till att kunna gå dit! Folk vallfärdar ju till deras fester från bland annat St.Gallen och Luserne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0