La Rambla & Jean Médecin

Hur var det där med att uppdatera oftare? Men jag skyller på att det kom av sig när jag åkte till Sverige. Nu sitter jag i alla fall här igen och dagdrömmer om Rivierans vita stränder. Visst är det ett sjujäkla äventyr att leva så som jag gör nu, Sverige ena veckan, St Moritz en vecka, Hong Kong, Langkawi, snart New York och The Hamptons osv, men jag saknar att bo i staden där ingen är speciellt unik eftersom alla är unika, Nice. Det kan ju bero lite på allt Sofies tjat om Spanien och Barcelona också. Vi har suttit i otaliga timmar och drömt oss bort till pulserande musik, vita stränder, heta latinos, billiga drinkar, soliga dagar och vilda nätter. Vi ska dit. Frågan är bara när. Vart. När kommer nog blir 2011, någon gång. Vart blir Nice eller Barcelona, troligtvis. Hur vi kommer dit är det ingen som vet, men med våra ganska rejäla erfarenheter av barn så är au pair/nanny vara ett hyfsat säkert kort.

Tänk när vi går där på La Rambla eller Jean Médecin i våra lätta sommarklänningar!



Vi ska göra Rivieran osäker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0