Ensam är stark

Just nu ligger jag på Camillas soffa, kollar på the Mentalist och svullar Estrellas Sourcream & onion chips. Verkligen ingen nyttig vecka detta, men helt sjukt jäkla underbart bra! Med tanke på all alkohol vi drack i helgen lär vi fått i oss tillräckligt med kalorier för hela juni! Det var en vild helg med massa roliga bravader och upptåg, och jag hoppas att fredag går i samma spår!

Livet leker, och jag kan bara konstatera att singel är jäkligt skönt att vara trots allt! Jag har alltid varit lite av förhållande-typen, men jag hoppas verkligen att jag är singel länge nu. det är tokigt skönt att inte ha någon annan att behöva tänka på hela tiden!


Kommentarer
Postat av: TotalPink- J

vänta nu :S :S spola tillbaka tiden, vad är det som har hänt ???

2010-06-16 @ 19:49:57
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: TotalPink- J

okej där ser man :) skönt att allt slutade på ett bra sätt för er båda, kan tänka mig att det är jobbigt när man är ifrån varandra så länge. Tycker ändå att ni klarade det bra så länge de varade.. men men hur ser det ut nu då ?? skall du stanna i sverige länge eller tillbaka till zyrich snart ?

2010-06-18 @ 17:12:46
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0