Zürifäscht 2010

Helgen kunde helt enkelt inte bli mer lyckad än den var. Precis allt var precis så kul som jag hade hoppats (tänk att jag ens hoppades, jag är inte den som hoppas bara så där...)

Helgen har varit en salig blandning av öl, fest, redbull-vodka, grillad mat, sol, fest, löjlig lite sömn, mera fest, svenska, engelska, danska, fest igen, ömma fötter, tagit fel tåg på fyllan, och fyrverkerier.

Idag ska jag gå och lägga mig så fort jag kommer hem från barnens dansuppvisning. Det är många timmars utebliven sömn från helgen att ta igen. Men det är bara Zürifäscht vart tredje år, så allt är som det ska! Att festa ihop med 2 miljoner pers hör inte till det vanliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0