Macaroni & Cheese

S¨å är man då en erfarenhet rikare. Har nämligen ätit macaroni & cheese idag, och återigen undrar jag hur det är fatt med amerikanarna!? Skulle detta vara något speciellt? Något särskilt gott? Nej, det vill jag inte påstå. Inget jag kommer laga igen för min egen skull. Det lär bli för barnens i så fall.

Våren och sommaren kommer bli händelserik. Det kommer bli många resor, två av dem utanför Europas gränser.

I dag har det snöat. Ännu mer. Det verkar som om denna vintern inte tänker ge med sig. Men inte gör det mig något, jag älskar vinter, snö och kyla! Jag är som fisken i vattnet när det är kallt och klart ute! Visst är sommar och sol också underbart, men vintern känns så frisk och härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0