Sjukling drömmer om semester precis efter semestern!

Ligger i sängen och glor på webbtv. Att komma direkt från semestern och vara sjuk är väl ingen hit, men så är det i alla fall. Rastlös som satan blir jag av att vara hemma en hel dag, fattar bara inte hur folk står ut med det! Ja ja, jobbar hela helgen så jag behöver inte undra mer hur den kommer bli. Hade ju kunnat vara så att man eventuellt hade fått besök, men icke då. Jobba ska man göra. Får hoppas på nästa helg istället, och jag hade dessutom detta på känn.

Drömmer mig bort till en till semester, till våren. Vi får se vart vi åker, att vi åker tror jag verkligen, men vi vet bara inte vart. Det beror ju lite på när vi båda kan få semester, och om vi vill till varmt ställe eller någon skidort!


Tillbaka till Langkawi och The Andamanbay kanske? Nej, får bli en ny plats tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0