Sensommar

Jag hade nog rätt igår när jag konstaterade att det verkar som om jag är frisk nu. Dock vaknar jag med extremt mycket slem och kan knappt andas (ja, det är faktiskt inte en överdrift) eftersom jag är helt igenproppad, flera gånger under natten och på morgonen. Men det får jag räkna med ett tag nu, för har det väl kommit så sitter skiten i på mig. Sånt är livet.

Tycker det är så otroligt jäkla kul att världens underbaraste storasyster och världens bästa Niklas har ett eget hus nu! Ska bli spännande den dagen då man kommer hem och få se hur de har det! Nu ska jag ta min bok (To kill a mockingbird av Harper Lee) och gå ut och sätta mig i sensommarvärmen med förhoppningarna om att få lite färg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0