Helg

Ännu en helg har passerat, men denna gången kom jag faktiskt hem vid ett kanske lite vettigare klockslag, jag var hemma redan 05.30 i söndagsmorse. Helgen har varit toppen. I fredags grillades det hemma hos Felicia, och en och annan öl slank även ner. Maria följde med mig hem och sov här, vi satte på en film när vi kom hem men jag tror inte att någon av oss egentligen såg den. I lördags bar det av mot Ikea för våran del. Även Minna hakade på. Eller ja, på Ikea åt vi lunch (snarare middag så sent som det blev, frukost åt vi hos Maria) och köpte köttbullar, annars var det runt om i Spreitenbach som vi var. Det blev ett och annat inköp.


Diana gör en?? Och Maria "gör en Maria", "utan läppstift känner jag mig bar, naken, exposed, rädd, nervös"


På kvällen var det förfest hos Diana som stod på schemat, och efter det drog vi oss alla in till Zürich och hamnade slutligen på Stall 6, som spelade reggea.

Ikväll är det ungdomsträff med svenska kyrkan, så jag hoppas jag inte behöver jobba allt för länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0