Vi bor ju granne med Elton Johan försjutton!

Nu har Gabriel traskat ner till Riquier för att ta tåget tillbaka till Monaco, och vet ni vad han lämnade här? Klart ni inte vet! Men jag vet! Jo, den stoooora laptopen! Som inte är så stor, men den är än dock större än den där nya micro-laptopen. Skönt! Han visade mig förut exakt vilket hus som är Elton Johns, och vet i vad, vi bor på gångavstånd från honom, ja, nästan så man kan kalla oss grannar (om man är uppvuxen på landet, som jag, så är granne allt innom några kilometer). Kanske ska gå dit någon dag och kolla om han bjuder på en kopp kaffe. Eller te, han är ju britt.

 


Gabriel (det lilla huvudet nere i tendern) hjälper Elton ombord




Han ska vara trevlig och lättsam, den där Elton. Tydligen en riktigt kul och jordnära typ som tjoar och tjimmar med de anställda, och drar sig inte för att göra miner och grimascher mot de rika gubbarna när de blir för långrandiga. Gabriel gillar Elton sa han. En mycket trevlig man som verkar ha fötterna kvar på jorden, trots sin stjärnstatus!

Jag har haft förbannat ont i nacken hela dagen, så Gabriel ville vara snäll och massera in lite deepheat (typ som voltarensalva fast lite bättre) och när han var i full färd med detta skulle han skoja med mig om något, och nöp till lite i nacken. Lite för hårt. Mycket för hårt. Så nu har jag helvetes förbannat ont. Så kan det gå. Han var snäll som försökte i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0