Joggingtur på G

Gott folk! Nu åker strax mina joggingpjucks på, jag tänkte ge mig ut på en promenad/ jogging runda. Jag är inte i form, superkass kondis, så jag joggar när jag orkar helt enkelt. Men det är inte vilken runda som hellst, utan rundan upp till Ville Franche, och nu snackar vi verkligen upp.

Förra måndagen började mitt nya liv med min nya kost, och jag har varit jätte duktig. Idag blev det tillexempel en halv tallrik fylld med kokt färsk broccoli och morötter, en halv potatis och en bit nötkött av något slag (det står ju på franska vad för kött det är när jag köper det, och jag har inte helt fått kläm på det där ännu. Sås fick bestå av en grön och svartpepparvariant, men inte för mycket av det goda! Jag åt i ochförsig en bit baguette till detta, men det var en baguette cereal, alltså en liten goding fullspäckad med nötter och frön av alla dess slag.

Beachen 2010 here I come!


Här ska jag ligga och vara smal och snygg 2010. Fast kanske dagtid dock...

Kommentarer
Postat av: J

Gillar bilden :)

2009-09-14 @ 20:44:27
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0