Grekisk solnedgång



Sirans reling i den grekiska solnedgången. Fotograf, Gabriel


Kommentarer
Postat av: Fia ♥

Svar: Bakom Stavreskolan. Ja, det blir distans, han är hemma några dagar nu tack vare praktik här i stan :) Sen så ses vi typ varannan helg, det är segt!

Ett halvår o 200 mil, det måste känts en del ? Fast man vänjer ju sig på sätt o vis, o uppskattar varann mycket mer när man ses :D.



Språket kommer väl successivt också skulle jag kunna tänka mig, hör man det bara tillräckligt så borde det ju inte vara några problem :) Ha det gott!

2009-09-23 @ 07:31:23
URL: http://fiacaroline.blogg.se/
Postat av: Fia ♥

SV: Ah, vi bor andra sidan av det området, mot Överby hållet.. jag gillar området här :) Men får se hur länge vi bor kvar, blir nog att jag förflyttar mig uppåt Örebro hållet efter skolan, Kristoffer har ju 1år där o sen ett halv år i Kramfors. Får se var vi fastnar sen, ner till Edet lär jag dock aldrig flytta igen.. Uscha :P



Bor ni där nere året om eller bara lite grann?



Kram

2009-09-23 @ 19:32:32
URL: http://fiacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0