Catch up med Camilla

Fick ett sms av Camilla (hon jag jobbade för i våras) igår kväll där hon undrade om jag ville komma förbi på en kopp kaffe, naturligtvis ville jag det mer än gärna! Sagt och gjort, klockan tio blev det, tidigt för att vara mig, men nyttigt att komma upp! Det var jättekul att se lillkillen Kyle som inte var så himmla liten längre. Han har under sommaren gått från bebis till lillskit istället.

Det verkar alltid som om jag och Camilla kan prata i timmtal, och idag var inget undantag. Jag tror jag var därifrån strax efter tolv. Camilla har en så vettig syn på livet och ja, det mesta verkar det som, och hon vet även hur det är att vara i mina skor. En ung svensk tjej som slitit sig loss hemmifrån för att få lite perspektiv på världen. Nu är det bara till att hoppas att Gabriel hittar ett annat jobb på en båt baserad nära Nice, då är jag mer än välkommen hem till familjen med de tre busiga pojkarna igen! Det vore inte alls fel! Då kan jag plugga franska på eftermiddagrna, och kanske ta en och annan "båtkurs".





Nu ska jag slänga i mig någon slags lunch, har bara ätit en liten Danone (ni vet väl att det är franskat förmodar jag) youghurt hittils idag. Efter lunchen blir det att hoppa på första bästa tåg till Monaco för att spendera eftermiddagen/kvällen ombord på båten med Gabriel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0