Tiden går fort när man har roligt

Tänk vad dagarna går fort bara man har roligt! Tiden har bara spunnit iväg sedan vi kom hit, och i morgon ska jag äntligen få jobba igen! Det ska bli så sjukt roligt och skönt att få jobba lite! Och tro det eller ej, jag tycker det är roligt att jobba med de där små grabbarna!

Igår var vi i Monaco hela dagen, och lite bilder från akvariet kommer innom kort. Ni får en på mitt hjärta först!


Värsta fina hibiscusen i bakgrunden!


Efter ett försök till att hitta något mysigt litet café i Beaulieu gav vi upp, allt var söndags stängt. Det fick bli Nice och Jean Medecine istället. Vi gick till Pinoccio och åt värsting-glassen istället. Den dagen då min lillasyster kommer hit och hälsar på ska jag ta med henne dit, för hon älskar både kaffe och glass, och där har de alla kaffe-och-glass-älskares drömmar, minst sagt!

Kommentarer
Postat av: A-K

sv. hah ja. Det e ju bara pinsamt och onödigt



HAHA, och snacka om mogen reaktion där xP ahahaha

2009-10-11 @ 20:25:02
URL: http://dayream.blogg.se/
Postat av: lillasyster

woho!! det låter bra;)

2009-10-11 @ 21:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0