Sjuk. Igen.

Jag är den sortens person som försöker se ljust på tillvaron, och finna det positiva även när livet är i uppförsbacke. Jag tror att hur illa man än har det kan man alltid ha det värre, så man ska inte klaga allt för mycket. Och man ska absolut inte klaga på sin tillvaro om man inte ens kollat om det går att göra något åt den, för det går det nästan alltid, om man bara vill!

Jag såg negativt på helgen som komma skall, eftersom Gabriel åkte på att jobba, trots att det egentligen var nästa helg han skulle ha vakten, inte denna. Men nu blev det alltså bytt. Och vilken tur sen då!!! För jag har återigen blivit sjuk! Hade han inte varit tvungen att byta helg hade vi legat på soffan här hela helgen, men nu är han ledig nästa helg istället, och då lär jag ju vara frisk!


Jag som hatar att ta medicin har hunnit samla på mig lite redan!



Tur i oturen kan man lätt säga att jag blev sjuk, för då gör det inget att Gabriel jobbar i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0