Ad astra per aspera

Har jag någonsin nämnt att jag har en väldigt blandad musiksmak? Här kommer några väldigt bra låtar, låtar som berör mig väldigt mycket när jag hör dem, både på ont och gott. Det är inte alltid fina låtar associeras till fina minnen, men man får vända på steken och se till hur livet blev efteråt. Hur bra man har det idag, och att man är den man är utefter vad man varit med om i livet. Att det var jag, vi, som gick segrande ur det förgångna.
 
 









Och sist men inte minst, den största låten av dem alla:







Jag vet att det finns några få, fyra personer, som kan ana vad denna musiken betyder för mig, och hur jag känner när jag hör den och vad jag änker på. Dessa fyra är några jag älskar mer än allt annat, mer än allt på jorden och mer än livet i sig självt. Ad astra per aspera!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Känner mig träffad! Älskar dig med syster!!! Den sista låten förknippar man mest med det som va men den är fortfarande grymt bra! Det som inte dödar det härdar och tänk vad starka vi varit!

2009-10-25 @ 16:33:38
Postat av: carina

Förstår precis vad du menar och jag Älskar oxå er 4 mest av all i hela universum!!!!

2009-10-29 @ 12:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0