Frukost på terrassen

Idag blev både jag och Gabriel förvånade när vi vaknade, klockan var halv ett! Vi la oss runt ett, om inte tidigare till och med, så vaknar vi så sent! Gabriel hade i och försig legat vaken någon timme på morgonen, men jag då?! Jag som är en sån person som aldrig sover mycket. Jag tror det kan vara en kombination av att jag inte mår så bra, och host medicinen. En medicin som förövrigt verkar fungera finfint måste jag säga. Så för sina ynka 3,50 € var den väl värd pengarna.



Vi bestämde oss för att äta frukost ute på terrassen Det var för varmt för mig för att kunna ha tröjan på, men Gabriel tyckte det var lagom. Det lustiga är att höstluften här känns med som vårluften hemma. Vi såg även när vi satt där att rosenbuskarna runt terrassen är fulla med knoppar igen, så det verkar som om de har bestämt sig för att blomma lagom tills att november träder in!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0