Fredag och helgen kan börja!

Nu är det helg! Eller ja, det är fredag och helgen börjar då enligt mig. Frågan är bara vad man ska göra idag. Glen bjöd in oss till en sån där "vi-har-öppnat-en-lyxig-boutique-och-ska-ha-mingelparty-med-gratis-vin-och-skumpa-fest", men jag vet inte om det är något för oss om jag ska vara ärlig. Känns lite väl glammig och lyxigt. Jag föredrar lite mer avslappnade fester. I och försig vet man ju inte innan hur en festa blir, men jag är nog mer sugen på att sitta hemma. Faktiskt. Jag mår inte så bra idag, har haft huvudverk sedan i måndags, och den släpper inte, har snarare eskalerat den senaste dagen. Är snorig och har hosta också, så man känner sig inte über fräsch precis. Men vad gör väl det, jag är nöjd i alla fall! För vad är väl en bal på slottet?

Jag vet i alla fall med säkerhet vad kompisarna där hemma ska göra ikväll. Konstigt det där förresten. I fredags när jag pratade med min farbror Kent om hur det är att bo utomlands (han bor i Thailand sedan 11 år tillbaka) sa han att när han är i Thailand och säger hemma menar han Sverige, och vice versa. Jag har kommit på att för mig är det precis likadant!


Något säger mig att detta kommer ske hemma i Sverige nu i helgen....

Kommentarer
Postat av: Doin' it for the fame

Vad tycker du om Glee's cover till Avril's Keep Holding On? Jag älskar den!

2009-10-09 @ 13:35:42
URL: http://johanekstrom.blogg.se/
Postat av: Caaaroline :)

haha en såndär skulle man ju ha!

2009-10-09 @ 13:37:54
URL: http://carolinebrodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0