En über lyckad helg!

Vilken helg! Gårdagen var mer lyckad än någon annan dag på riktigt länge! Vi hade skitkul hela dagen. Inledningen var som sagt paitball i Uddevalla. Trots att Juhani är van paintballspelare lyckades vi andra hålla gott tempo vi också. Alla var vi rörande överens om att det var väldigt kul med paintball och vi lär absolut göra om det i framtiden!



Camilla och Vaide i väntan på att kriget ska börja... Snygga outfits va?!


Odiskutabelt fulast av oss alla var Juhani, aka Älgen.


Efter paintballen begav jag, Gabriel, Camilla och Vaide oss av hit till derasd lägenhet. Jag och Gabriel fixade middagen som bestod av ugnsstekt falukorv med mos, inget avancerat men ack så gott! Och i vårat "hemland" har man ingen riktig falukorv, så det gäller att passa på! Vi alla gjorde oss i ordning inför kvällen, och festen kunde så sakta börja!



Den ena har fött två barn innom loppet av 2,5 år, den andra har jobbat riktigt hårt minst lika länge. Men ack så snygga de är! Bevis på att man blir vad man gör sig till!


En skön skara! Kanske inte helt normala, men vad gör väl det? För trasiga, och knasiga, det är vår refräng!


Som sagt, varför vara normal när man kan vara unik? Amanda och jag.


Lite blandat med folk blev det


Min bästaste (inget rikitigt ord, ja, jag vet) Andrius och jag!


Linda, Jonna, Calle och Jag


Det kom enhel del folk hit, och fan vad skoj det var! Vi slog lite vad om innan vilka som skulle gå hem tillsammans eller inte, och jag måste säga att vi fick lite rätt... He he. Och Amanda den lille filuren, hon är bara bäst på att flirta må jag säga, killarna faller som furor för henne! Hon måste besitta ett hemligt knep!

Kommentarer
Postat av: J

jag ska gå över till photoshop själv. väntar på att min bror ska ge mig det någon gång, han är seg. jag gillar gimp - har ju lärt mig det nu så, det är väl mest det. men eftersom jag köper en del fototidningar och sånt så vill jag gärna ha ps för det brukar så tips och guider och sånt där, så slipper man "gissa" sig fram i gimp sedan.

2009-10-08 @ 15:13:17
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0