Äta är gott!

Tänk hur mycket gott två personer kan proppa i sig på en kväll! Igår när jag kom in i vardagsrummet efter att ha gett Gabriel fria tyglar i frågan av vad vi skulle äta till filmen (He's just not that into you) fick jag mig en smärre chock. Han hade laddat upp rejält.


Chips med smak av kyckling och timjan, paprika snacks, saltade chips, dip till det, coops chocklad kakor, pepparkakor, choritzo extra fort... Varför välja en när man kan ta alltihop?


Ikväll är det ostbricka som står på menyn. Massa goda franska ostar i olika former och smaker ihop med kex. Man får faktiskt vara så här onyttig när man är sjuk tycker jag! Var på apoteket och köpte hostmedicin i eftermiddags, vi får väl se om den fungerar. Det var inte det lättaste att fråga efter slemlösande hostmedicin på franska, men tillslut så lyckades vi. Jag är egentligen väldigt mycket emot att ta mediciner om man verkligen inte måste, men nu har jag fått nog. Jag vill inte vakna en morgon till av att jag knappt kan andas för att luftrören är igenproppade.


Kommentarer
Postat av: lillasyster

Idag ska jag äta onyttigt! jag är bakis ;)

2009-10-18 @ 11:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0