Trollkarlen Lurifix

En låt som tar mig tillbaka till ungdomens glada dagar på Göta:



Kan det varit så att min lillasyster och någon av hennes vänner var förtjust i just denna låt? För jag förnimmer ett minne av henne och någon mer sjungades just denna låt. I lägenheten på Göta. Nåväl, jag gillar låten, den får mig pigg och på gott humör.

På tal om pigg. En av killarna på Gabriels båt har just fått konstaterat idag att hans son nu ligger sjuk i svininfluensan. Så kanske man ligger där själv snart. Om man nu inte redan gjort det, med tanke på hur mycket jag varit sjuk sedan vi kom hit. En av gångerna hade jag ju säkert 95% av alla symptom dessutom. Who cares. Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0