Minnen med Saga

Igår hade jag en vänförfrågan på FB av en tjej jag inte kände igen varken till utseendet eller namnet. Jag försöker att hålla mig till folk jag har någon slags relation till vad det gäller min vänlista, så jag frågade vem hon var innan jag accepterade förfrågningen. Det var inte så konstigt att jag inte visste vem det var, hon har nämligen bytt namn sedan då vi umgicks! Detta var 2005, mest sommaren. Då hette hon Lisa, nu heter hon Saga. Utseendemässigt hade hon också förändrats mycket. Det var väldigt kul att prata med en kompis man inte hört va på många år, till och med mer eller mindre glömt av. Vi hade väldigt roligt den sommaren, och jag tror att alla jag umgicks med då kommer minnas det som just den sommaren. Ungefär som Bon Jovis summer of 69' är våran sommaren 05'. Vi var ett jäkligt tight gäng som hade omåttligt roligt, livet var en fest och varjedag var lika så. Det var dessutom en solig och skön sommar för att vara Sverige. Saga hade lite bilder från vårat midsommarfirande ute på en öde ö, på sin FB. Jag hade ingen digital kamera på den tiden, så mina bilder sitter i album, men nu har jag lånat ett kort av Saga och bjuder på det här, fastän vi ser ganska knasiga ut. Vi var säkerligen inte nyktra heller. Det var ju midsommar!


Saga, jag och Elin fular oss med digitalkameran. Jag var 18år.

Kommentarer
Postat av: TotalPink- J

Härlig historia :P ja vi får väl se :P håller dig uppdaterad :D

2009-11-04 @ 17:41:43
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: lillasyster

det är inte bon jovi som gör summer of 69..de e bryan adams

2009-11-04 @ 17:46:09
Postat av: TotalPink- J

Ja verkligen, robin tränar massor också :p Det var han som lärde henne high five när jag var och jobba haha. Hon är bordercollie och goldenretriver :)

2009-11-05 @ 12:25:40
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Pernilla

He he shit, ja det är det ju, det vet jag ju mkycket väl, jag älskar ju den låten!! Va fan fick ja Bon Jovi från??? He he :P Fast ja tror ja brukar blanda ihop deras namn!

2009-11-05 @ 12:33:35
Postat av: TotalPink- J

ja de är väldigt krävande hundar men det funkar bra :) hon får massor med stimulans, men som du sa många skaffar en hund utan att tänka sig för. Speciellt bodercollie, den är krävande men otroligt härlig att leva med. just nu ligger vi ocg kollar på animal planet :P

2009-11-05 @ 13:01:20
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0