Helgen i Zürich är över och nu är jag i Nice igen.

Helgen som varit har lämnat så mycket olika intryck och känslor i min kropp att jag inte riktigt känner någon lust att blogga, för det är så mycket annat i mina tankar. Det var verkligen en bra och upplevelserik helg. Familjen LK verkar vara en väldigt stabil och jordnära familj, och jag hoppas, hoppas att de vill att jag ska börja jobba för dem. Kommer inte nämna deras fullständiga namn eller så, integritet ni vet. Annars tycker jag det ser lite löjligt ut när man bloggar och bara använder någon (ofta första i namnet) bokstav istället för hela namnet. Ser så avskalat och opersonligt ut. Men. Om man gör det för att man vill lämna personerna anonyma förstår jag det fullt ut. Men jag skulle aldrig benämna Gabriel som bara G.

Zürich var verkligen en vacker stad. LL bjöd mig på en kaffe på Starbucks och jag måste säga att allt tjöt om detta stället är verkligen bara överreklamation! Visserligen var kaffet gott, men jag kan säga att det finns många, många ställen här i Nice som håller minst lika hög, och inte bättre, standard.

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Åh så spännande att se hur det går, hoppas att det går toppenbra!



Sv: Det är nog för att jag har lärt mig Canon innan och har endel objektiv, därför väljer jag att fortsätta med det märket :)



Ha en fin kväll!

2009-11-10 @ 17:17:59
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0