Flyttlådorna är på G

Nu närmar sig vår flytt med stormsteg! Det är lite med vemod man flyttar härifrån. Visst ska det bli dunderskönt att komma närmare centrum och jobbet, men samtidigt så är detta huset nästan som en utopi! Tänk er själva att bo i en villa på runt 80 kvm, med en stor terras och en ännu större takterras, en härlig trädgård som verkligen doftar av blommor, och allt detta med utsikt över nästan hela Nice, och medelhavet. Det finns inte mycket som kan slå det vill jag lova. Jag blir lika förundrad varje gång jag kommer ut i trädgården att det faktiskt kan dofta så mycket av blommor, så mycket att man verkligen känner det. Det är nästan som att sticka näsan i en ny tvättad hög med kläder, då man använt Softlans aroma therapy sköljmedel!

Men som sagt, att komma närmare centrum och stranden är inte helt fel, och att dessutom bo i något eget kan vara skönt för mig och Gabriel. Vi har inte bott ensamma  sedan april 2007. Och inte heller då var vi särskilt ensamma, kompisar och syskon sov allt som oftast hos oss. Detta är inget vi haft något emot, tvärt om så passar vi nog bra som kollektiv människor. Och jag har inga planer på att bli vuxen än på länge, så då kan man ju passa på med sådant!


Vi bor i höjde med vart denna bild är tagen just nu, och ska flytta till en lägenhet precis bakom den gröna kullen, väldigt nära stranden som man ser ovanför där det gröna tar slut!

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Så härligt att ni kommer lite närmare centrum :)



Jag blev SÅ glad för din fina kommentar! :)



Ha en mysig kväll, Kram Elin!

2009-11-02 @ 20:51:34
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0