Ännu en flight på G

Jag funderar på att boka biljett inför Sverigeresan snart. I morgon rättare sagt. Innan jag bokar måste jag kolla upp så jag kan gå och fixa ett pass, som de sedan kan skicka till Svenska ambassaden i Nice, för jag har inte tid att vara i Sverige så länge som det behövs för att få mitt pass! Ska bli kul att få komma hem en sväng och kackla live med mina tjötrövar där hemma! kul att träffa la Familia igen!


Jag, Linda och Jonna solar hemma hos Lida iväntan på att kaffet ska bli klart...

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

åh fasen va härligt! hur kom detta sog då, flytten? tröttnade på sverige? :)



han spelar i ulricehamn nu, utanför borås:) oja de är det verkligen! hahaha skön bild! där ligger ni gött:D

2009-11-16 @ 17:39:29
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0